۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۵۵

امت احمد(ص)۴۵؛

استقبال پرشور مردم ازغرفه‌های مرکز مشاوره خانواده مهمانی امت احمد

استقبال پرشور مردم ازغرفه‌های مرکز مشاوره خانواده مهمانی امت احمد

سنندج- همزمان با جشن مهمانی امت احمد شاهد برپایی غرفه های متعددی در حوزه مشاوره هستیم که مورد استقبال بسیار خوب مردم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز مردم کردستان آمد اند تا نشان دهند که مهر و محبت نبی مکرم اسلام در پوست و خون آنها جاری است و در کنار مهم این مهمانی را جشن می‌گیرند.

یکی از غرفه‌هایی که در این مهمانی مورد استقبال مردم قرار دارد غرفه‌های مشاوره و راهنمایی شهرستان قروه است و در این روز بزرگ شاهد استقبال پرشور مردم در این غرفه‌ها هستیم.

مسئول غرفه فرهنگی امام صادق (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به همت جوانان و اعضای فعال موکب امام صادق (ع) شاهد استقبال گسترده مردم هستیم.

حمید رضا منتشلو گفت: در این غرفه مشاوران به ارائه مشاوره در زمینه‌های مختلف از جمله خانوادگی، تحصیلی و … می‌پردازند و تا کنون بیش از ۶۰۰ نفر در این غرفه حضور پیدا کرده‌اند و مشاوره لازم را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این غرفه همچنین تاریخ انبیا برای کودکان و نوجوانان بیان می‌شود و محافل و نشست‌های دینی نیز برگزار می‌شود.

آری امروز مردمان سرزمین مجاهدت‌های خاموش بار دیگر ثابت کردند که اینجا سرزمین دلدادگان نبی مکرم اسلام است و برای گرامیداشت ماه مولود از جان و دل مایه می‌گذارند.

کد خبر 6227388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha